Alla inlägg den 20 november 2012

Av Sandberg - 20 november 2012 13:42

Jag glömde att hylla Leif "Honken" Holmqvist som fyllde 70 år häromdan. Första gången jag träffade honom var när han spelade några matcher för Hanhals i gamla division I, jag fick komma in som en liten knatte och få hans autograf, stort! Efter det har jag träffat honom några gånger i samband med landslag och diverse turneringar. En oerhört ödmjuk och härlig person.
Läste att han skulle hyllas av AIK i samband med deras match ikväll, bra tänkt.

Av Sandberg - 20 november 2012 12:59

Som ni kanske märkt så har jag en förkärlek för diverse uttryck och kloka ord, jag brukar skriva dom i olika sammanhang, ni som har varit på våra Goalieweeks ser dom på diverse dörrar. Har hittat ytterligare ett tänkvärt uttryck...
"Den timman du tränar är viktig men det är viktigare vad du gör med de övriga 23"

Startade dagen med lite gammaldags träning, grävning, en underskattad träningsform..två timmars grävning med spade idag på morgonen, grym träning. Skämt åsido, håller på med ett byggprojekt där jag måste gräva lite plinthål med mera.

Snart är det bilfärd ner till Halmstad som gäller och tre härliga ispass.

Presentation


Sampans blogg

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards