Direktlänk till inlägg 4 juni 2015

game 1, FWH och TAIF

Av Sandberg - 4 juni 2015 09:44

Då var det igång, final nummer ett om Lord Stanleys pokal. Jag och katten var redo i soffan. Tampa mot Chicago, Ben Bishop mot Corey Crawford. Jag tycker inte den här matchen blev lika sprudlande intensiv som många av semifinalerna(conferencefinalerna) varit därmed inte sagt att det var en dålig match.

Bra målvaktsspel genom hela matchen, tycker kanske att Crawford inte riktigt var vaken på Tampas mål.

Black Hawks vinner med 2-1 och snor en bortamatch och leder därmed serien med 1-0.


Just nu är det mycket planering med att få ihop alla bitarna med Goalieweek, mycket som ska klaffa med tider, mat, instruktörer, föreläsare, material och målvakter. Ni följer väl oss på Facebook genom vår grupp som heter "goalieweek"?


Sitter också med scheman för mina två nya arbetsgivare i vinter, Frederikshavn White Hawks och Tingsryds AIF. Försöker pussla ihop mina dagar. Frederikshavn slutade trea i Metal-ligan(danska elitserien) förra året och Tingsryd är tillbaka i Hockeyallsvenskan.





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandberg - 26 juli 2015 12:47

Bloggen flyttar efter 5 år till www.facebook.com/sandbergsgoaltending ...

Av Sandberg - 18 juli 2015 22:37

Efter fem år flyttar nu bloggen till min Facebooksida www.facebook.com/groups/sandbergsgoaltending/ Jag hoppas att vi ses där! ...

Av Sandberg - 3 juli 2015 11:06

Varit bortrest några dagar och under tiden har det hänt lite saker vad det gäller svenska målvakter i NHL. Magnus Hellberg tillhör numera NY Rangers organisation där han skall konkurrera med Henke och Antti Raanta. Jhonas Enroth kom till LA Kings...

Av Sandberg - 28 juni 2015 15:08

Det hände en del i samband med NHL årliga draft vad det gäller målvakter. Robin Lehner skeppades iväg från Ottawa och tillhör numera Buffalo Sabres vilket kommer att bli bra för Robin. I Vancouver så blev det till slut en svensk målvakt för mycke...

Av Sandberg - 25 juni 2015 11:31


Här kommer rätt bild på Carey Price

Presentation


Sampans blogg

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards