Alla inlägg den 13 december 2012

Av Sandberg - 13 december 2012 22:58

Såg två perioder av Ryssland mot Sverige ikväll, det var länge sedan jag såg Lindbäck spela, i Timrås tröja senast.
Ikväll tyckte jag att han spelade väldigt varierat, jag tyckte inte att han hade någon spelide, det blev som det blev. Ibland var det SMS och ibland blev det högt knä, jag tyckte även att han såg liten ut i målet. Trots att Lindbäck är väldigt lång..
Såg även en liten udda detalj i Lindbäcks spel, ibland när pucken förflyttades bakom mål vände Lindbäck på sig och snurrade runt och följde med pucken, han hade då ryggen ut mot banan..om ni förstår vad jag menar. Även Alexander Bergh i Vita Hästen gör detta ibland, hoppas det är okej att jag nämner det Bergh?


Precis hemkommen från TV-pucksträningen i Frölundaborg, nu lite lugnt framför TV:n tillsammans med en liten Balvenie doublewood..

Av Sandberg - 13 december 2012 15:25

Idag börjar landslagsturneringen Channel one cup borta i Ryssland, Anders Lindbäck och Jhonas Enroth är svenska målvakter. Samtidigt befinner sig två i vanliga fall landslagsaktuella målvakter på helt andra ställen, Viktor Fasth tränar med Vänersborgs division II lag och Rangers målvakt Henrik Lundqvist tränar med Frölunda eftersom Hudcek är på landslagsuppdrag.

Linus Fernström lämnar Frölunda för Oskarshamn igen, det blev inga matcher för Fernström i Frölunda mest på grund av Hudaceks bra spel det sista, danske Galbraith återvänder efter att ha fått speltid i Oskarshamn. Läste att dom skulle fortsätta att alternera i Oskarshamn under Januari.

TV-pucksträning ikväll med team 98 i Campus. Nio månader till TV-pucken kör igång...

Presentation


Sampans blogg

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards