Alla inlägg den 5 september 2014

Av Sandberg - 5 september 2014 12:47

Vet inte riktigt vad jag skall tycka om CHL, är det någonting som kommer att bli bra på sikt eller är hockeypubliken så konservativ så att det bara är den inhemska ligan som gäller? 2000 personer i Scandinavium igår sa sitt tydliga språk, publiken har aldrig fel.
På söndag är det dock en häftig match i Scandinavium då två av mina gamla lag möts i form av Frölunda och Villach. Tillbringade ett år i Villach säsongen 99/00, grymt ställe att bo på och det året hade vi ett riktigt bra lag.
Så ett litet nostalgibesök på söndag med andra ord, tillsammans med min far och min son.

Turerna kring Mark Owuya fortsätter, nu har han blivit friad och är fri att spela hockey igen, frågan är bara var? Mark har kontrakt med Luleå som redan har Larsson och Lassinantti.

Match idag nere i Halmstad, så ladda videokameran( heter det så fortfarande?) och kamma frisyren. Min coach nere i Villach upprepade alltid mantrat "look good, feel good, play good" för oss spelare. Att alltid vara propert klädd på matchdag för att det signalerar både till dig själv och andra att det är någonting på gång.

Trevlig fredag

Presentation


Sampans blogg

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards