Direktlänk till inlägg 23 mars 2010

tre kronor legends

Av Sandberg - 23 mars 2010 23:26

  

 
 
mrconny

mrconny

30 mars 2010 12:09

Hej!
Vilken snygg blogg sport blogg du har! Och snygga bilder. Du har säkert en bra & ny digitalkamera? Jag själv är sport intresserad och har tävlingsidrottat ca: 10 år, men nu är det enbart vardags.
Kul att se att så många har startat med bloggandet, och som också fortsätter, det är bra.

En fråga:
Är det ok att jag hör av mig så här? Jag är ny här på bloggplatsen.se.
Jag försöker att träna mig på att utveckla det här med bloggandet. Jag har tänk att försöka att bli en bra bloggare, därför tar jag kontakt så här är det ok? Känner att ett sätt att få tips är att fråga andra. Jag tror på att det man inte kan det bör man fråga om eller be om tips?

Jag vet att vi män inte är alls lika intresserade eller bra på att blogga, som kvinnor, vi kanske inte bryr oss, eller inte vågar, eller så är vi för inbundna och inte vet att vi behöver lufta våra tankar och reda ut våra känslor.
Inne på min blogg har jag en gjort en omröstning om just temat bloggandet män & kvinnor, vad tror du? Varför kvinnor bloggar mera än män?

Jag tror att vi män verkligen kan behöva det här med att pysa av oss eller hur? Att lära sig att rensa det som ligger överst och prata om det eller skriva av sig om det är ett bra sätt, så att även vi män kan låta vår manliga ventil pysa, genom att blogga.
Att stanna upp och genom bloggandet reflektera hur har dagen varit vad var bra vad var mindre bra.

Vad är det bästa med att blogga, och varför tycker du det?
Tycker du att blogga är roligare och att det ger dig mera än att vara inne på Facebook?
Jag själv har nästan totalt övergett Facebook, inget fel på Facebook, men bloggandet är mycket mera kreativt tycker jag.


PS:
Har du några tips som du tror kan hjälpa mig så jag blir en bättre och seriösare bloggare? Hör gärna av dig, med tips, idéer eller sådant som kan hjälpa mig i mitt bloggande

Ha en bra dag!
Var rädd om dig.

http://mrconny.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandberg - 26 juli 2015 12:47

Bloggen flyttar efter 5 år till www.facebook.com/sandbergsgoaltending ...

Av Sandberg - 18 juli 2015 22:37

Efter fem år flyttar nu bloggen till min Facebooksida www.facebook.com/groups/sandbergsgoaltending/ Jag hoppas att vi ses där! ...

Av Sandberg - 3 juli 2015 11:06

Varit bortrest några dagar och under tiden har det hänt lite saker vad det gäller svenska målvakter i NHL. Magnus Hellberg tillhör numera NY Rangers organisation där han skall konkurrera med Henke och Antti Raanta. Jhonas Enroth kom till LA Kings...

Av Sandberg - 28 juni 2015 15:08

Det hände en del i samband med NHL årliga draft vad det gäller målvakter. Robin Lehner skeppades iväg från Ottawa och tillhör numera Buffalo Sabres vilket kommer att bli bra för Robin. I Vancouver så blev det till slut en svensk målvakt för mycke...

Av Sandberg - 25 juni 2015 11:31


Här kommer rätt bild på Carey Price

Presentation


Sampans blogg

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards